"Двойно интервю" (32): Седа Бакан и Кадир Доулу

Кадир е на 19 април 1982 г. В момента е на 34 години, зодия овен. Любопитно е, че истинското му име всъщност е Абдулкадир Доулу. У нас е познат както от "Двете лица на Истанбул" (Fatih Harbiye), където пресъздава образа на богатия Маджит, така и от тийн-драмата "Малки тайни" (Kucuk Sirlar). Става изключително популярен и чрез ролята си в неизлъчената у нас младежка поредица "Мръсната седморка" (Pis Yedili) от 2011 г. Любопитно е, че на снимачната площадка на "Двете лица на Истанбул" между Неслихан Атагюл - неговата екранна партньорка, и Кадир освен екранна се ражда и истинска любов, като и до днес двамата са заедно в живота! От есента на миналата 2015 г. той се снима в историческата мелодрама "Великолепният век: Кьосем" (Muhtesem Yuzyil: Kosem) на StarTV с второстепенна роля, която обаче напусна. По настоящем пресъздава главната роля на Алпер в мелодрамата "Научи ме да обичам" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX. 

Кадир Доулу:
И Вие, и Вашата съпруга сключихте брак, когато сте герои в успешни проекти. Телевизионните зрители мислят: " Мъжът, на когото се възхищавам, не може да принадлежи на друга. " Поставяйки подписа си, не изпитвахте ли страх, че ще загубите феновете си?
Нима останаха неженени актьори? В мен нямаше такива мисли, не съм се колебал нито минута. Разбира се, че е важно твоите фенове, твоите зрители, да продължат да те гледат. Но аз не мисля, че бракът ми ще повлияе на това. Това са стари предразсъдъци. Мои познати продуценти, работещи в епохата на Йешилчай, казваха: " Само не се жени, край с теб ". Но в мен не е възникнала и мисъл, че ще изпитам нещо подобно.

Първата сутрин след сватбата... Какво почувствахте?
Почувствах, че сме постъпили правилно. Изпълних се с щастие и покой, в живота ми настъпи ред. Когато се срещахме, аз глезех Неслихан, сега тя ме глези. Ако знаех, че бракът е толкова прекрасно нещо, щях да се оженя за Неслихан още преди няколко години.

Вашата любов започна на снимките на сериала Фатих Харбие... Онур Сайлак и Туба Бююкюстюн, Халит Ергенч и Бергюзар Корел... В какво е тайната на тези главни герои, чиито роли доведоха до брак?
Не мисля, че снимките имат отношение към това. Някой ти хареса, влюбиш се в него - това е невъзможно да се контролира, не може да се избере място и време. Когато се влюбиш, ако ти провърви, любовта ще те вземе и ще те отведе. Цялата работа е в искрата, която възниква, когато се гледаме един друг в очите. Ако пред мен беше не Неслихан, а някоя друга партньорка, не мисля, че щях да изпитам същото.

Любов от пръв поглед ли беше?
Да, това беше истински електрически заряд. Тя гледаше толкова красиво, много невинно! Привлече ме, покори ме.

С коя фраза можете да опишете любовта си към нея?
Ще умра за нея!

Щом сте готови да умрете за любовта си, сигурно и предложението за ръката и сърцето ѝ сте направили толкова решително...
Почувствах, че е дошло времето. Исках всички наши познати и близки да са свидетели на този момент, извиках всички и ги скрих в градината. След това повиках Неслихан вкъщи. Написах различни бележки и ги поставих из цялата къща, започвайки от входната врата, за да я водят. Например: в хола имаше една бележка - " Сега иди в кухнята ", оттам в банята... Няколко пъти обиколи къщата. На последната бележка пишеше " Ела навън, любов моя ! ". В момента, в който излезе навън, насред този калабалък й направих предложение за брак.

Броят гледания на сватбата ви в YouTube е почти милион. Танците ви, действията ви - всичко това беше шоу, за да направите сватбата на годината?
Ние тръгнахме на път, без да мислим: " Нека това бъде сватбата на годината ". Нашата цел беше да се забавляваме. С Неслихан взехме решение само относно такива важни неща като мястото и музиката. Останалото решихме да направим после, както ни се прииска. В деня на сватбата, каквото ни накара музиката да почувстваме, това и се отрази в танците ни.

В последно време станаха незаменими брачните договори... Вие сключихте ли такъв?
Не смятам за странни тези, които ги сключват, но между нас няма нищо такова. Всичко, включително душата ми, принадлежи на Неслихан. Дори не съм мислил да съставям договор и да слагам под него подписа си.

И двамата сте актьори. Вкъщи обсъждате ли сериали, сценарии, изкуство?
Ние имаме много силна връзка, веселим се невероятно. Дори не гледаме екрана на телевизора, а се интересуваме един от друг. Предпочитанията ни за кино, книги - това е друго. Но ние гледаме на живота от различни ъгли и се срещаме в центъра. Като младоженци, прекарваме много време вкъщи. Тя ми приготвя храна, глези ме.

Отсега нататък ще се намесвате ли в любовните сцени в сценариите, които ще получава госпожа Неслихан?
Ревността е свързана със самия човек. И това е проблем на обществото ни: ревнувах жената и я ударих, ревнувах я и я убих. Аз искам да изградя бъдещето си с нея, доверявам се на разума, мнението и таланта ѝ. Ето защо я обичам, ето защо съм влюбен в нея... После да отида и да ѝ кажа да не работи тази професия. Много глупаво!

Тогава какви бяха тези новини за ревност към Бурак Йозчивит, партньорът на съпругата Ви в сериала ѝ от миналия сезон?
Преувеличаване на списанията. При това аз толкова често ходя на сета на този сериал, че... Никой не мисли, че това е откъсване от работата. С Бурак три години снимахме сериал заедно. Разбира се, не се срещаме толкова често както преди, но между нас няма проблем.

Името на новия ви сериал е " Научи ме да обичам ". Вие как бихте научили някого да обича?
Първо със своите възгледи, после с постъпките си. Изобщо да се научиш да обичаш е невъзможно. Сигурно това става ясно по езика на тялото.

Учили сте кулинария, в сериала играете шеф-готвач. Полученото от вас образование стана ли Ваше вложение в сериала?
Кулинарните техники или владеенето на ножа е преимущество за мен, но в сериала не се вглъбяваме в работата на шефа. Персонажът, който играя - Алпер, е остроумен, много смешен, не възприемащ живота на сериозно мъж. Човек, имащ дъщеря, привързан към живота и семейството. Но веднъж Алпер го предават и жена му, и семейството му. Той променя мотивацията си и възприятието си за живота. Една нощ се руши всичко, което той е създал. И в това време той среща Лейля. Повече от това не мога да кажа.

Имали ли сте период, когато сте преживели предателство и сте се оказали на самото дъно?
Може ли да не е имало? В жизнения цикъл на човека има времена, когато той пада на дъното. След един случай аз получих удар от близки хора. От това положение ме спасиха моята сила, енергия и дисциплина. Всичко остана в миналото. Аз се отнасям позитивно към живота. Обичам да работя, работя още от дете. Хората се удивляват на това, но всъщност много хора работят от малки.

Кой е първият Ви спомен от тези дни?
Аз съм мерсинец. Ние сме четирима братя и една сестра. Баща ми беше работник на пенсия, а майка ми - домакиня. Тогава дори да се ходи на кино беше разкошно. Но имаше театри. Левент
Кърджа и Али Пойразоглу дойдоха в Анталия. Наблюдавайки ги, започнах да се възхищавам на актьорската професия. Но условията ме принудиха да се занимавам с друга работа. От 9-годишен започнах да работя, за да поправя финансовото положение на семейството си. Работих почти с всички търговци в района ни. С времето намерих себе си в кулинарния сектор. Харесваше ми да установявам връзка с хората. Но в Мерсин беше тясно за това и пристигнах в Истанбул, започнах работа в кухня. В обкръжението ми имаше продуценти, актьори, мениджъри на сериали. Веднъж приятелката ми, прес-консултанта Фунда Дюшгер, каза: "Според мен, ти трябва да си на екран". И започнах да играя в "Малки тайни". Отначало ми беше трудно, но не се предадох.

За кратко време името ви влезе се нареди сред актьори от ранга на Кенан Имирзалъглу и Къванч Татлъту. Повлия ли за това вашата външност?
Не мога да кажа, че за това е повлияла само външността. На улиците в нашия сектор има много симпатични момчета. Виждаме ги в един-два проекта, но няма продължение. Разбира се, външността може да подкрепи актьорството, но единственият път остава завинаги - каквато и работа да вършиш, прави я докрай.

С какво имате проблем в живота?
С безделниците, които се грижат за малките неща. Аз не мога да придавам значение на малките неща, не обичам монотонността.

Как се отнасяте към политиката?
Не съм аполитичен, аз съм на страната на човечността, свободата и равноправието. Знам своя свят. Тази седмица главна тема беше Съла. Сега заради една нейна фраза я заклеймиха в социалните мрежи.

Как можете да коментирате това, което е казала и изпитала?
Познавам много добре Съла. Тя е много порядъчна, със силен характер. Макар в страната ни да е тежко да бъдеш жена, тя живее с достойнство. Скромна, обича народа си, добре върши работата си. Ако се откажем от тази полемика и придаваме по-голямо значение на човечността, ще можем да преодолеем всичко!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Преобърната любов / Sevdam Alabora (2015) S01E01 TVRip XviD

Епизодите на " Чучулигата " с БГ АУДИО