"Турските актьори 24/7" (90): от 26 септември до 2 октомври

9) Новият сезон на хитовата мелодрама на KanalD "Песента на живота" (Hayat Sarkisi) започна със страстна целувка между двамата главни герои Хюлия и Керим, изпълнявани от младите актьори Бурджу Бириджик и Биркан Сокуллу ("Малки тайни" и "С Русия в сърцето")! По този повод медиите не пропуснаха да провокират самите тях и половинките им в ревност. Наскоро Бурджу и нейният съпруг Емре Йеткин, за когото се омъжи през лятото, бяха забелязани от папараци на излизане от търговски център, които не пропуснаха да им зададат въпроси за въпросните интимни сцени в сериала. На тях Бурджу отговори със следните думи: "Съпругът ми уважава мен и работата ми. Щом професията ми изисква целувки, той не се сърди и не ми се бърка". Подобен отговор получиха по-късно и от Биркан Сокуллу и неговата любима Беррак Тюзюндач.
Източник- http://www.serialiofbg.eu/2016/10/247-90-26-2.html

Коментари

Популярни публикации от този блог

Преобърната любов / Sevdam Alabora (2015) S01E01 TVRip XviD

Епизодите на " Чучулигата " с БГ АУДИО