ИНТЕРВЮ НА КАДИР ДООЛУ ЗА ALL MEN

Кадир Доолу - силен и смел
Той е едно от най-известните имена на нашето съвремие. Кадир Доолу - много красив и добър актьор, съвременен човек и прекрасен съпруг!
Наблюдавахме как Кадир Доолу се превърна от младеж в зрял мъж. Той е един от най-успешните и известни актьори в наши дни.
Интересуваме се от много неща свързани с него – от неговия брак до личността му. Завръща се на екран със сериала „Греховете на баща ми“. Докато разказва историята на един мъж, носещ много отговорности, той споделя, че е необходимо да се обърне внимание на човека преди познатите ни мъжки роли. „В сравнение с жените, ние мъжете от детството си сме отглеждани по-свободно, без да ни се месят много. Вярвам, че това е един от най-големите проблеми на нашата страна.“ – казва Кадир Доолу. Много мъже нямат смелост да излязат от своята зона на комфорт, но той показва колко е смел, посочвайки директно това.

Какъв сериал е „Греховете на баща ми“?
- Ние вярваме, че със своя актьорски състав и историята си ще се превърне в един въздействащ проект. Сериалът е изпълнен с любов, страст и екшън. Преди всичко, той е много реалистичен и докосва човешката душа. Всички се включиха в създаването на сценария. И това ме прави много щастлив. Имам късмет, работя с един добър екип. Надявам се, че ще можем да предадем нещата, които се опитваме да правим, на очакващите ни с интерес зрители.

Какво отличава героя ти от другите персонажи, в които си се превъплъщавал досега?
- Въпреки че имат сходни черти, всички те се различават един от друг. Но най-важната разлика е, че този път се опитвам да дам живот на един мъж, който по някакви причини е загубил всичко, което е имал. И името му е Озан. По много причини животът му напълно се променя, бил е принуден да изостави любимата си малко преди сватбата, влязъл е в затвора, всъщност той е малко тъмна личност. След години любимата му се връща с малката си дъщеря и тя е болна. Те имат нужда от Озан, за да се излекува. Ето в този момент животът му отново е в безизходно положение и борбата на Озан с цялата тази безизходица много ме впечатли. Откакто започнах този проект, все за това си мисля: какво може да бъде по-ценно от живота на едно малко дете?

Съвременните мъже много повече изразяват себе си с познатите ни стари стереотипи. Кой е твоят начин да се опишеш?
- Любов и сътрудничество.

Социалните мрежи и интернет направляват по много начини живота ни. Какво би се променило в твоя, ако ги нямаше?
- Интернет е чудесно средство, за да достигнем до местните и световни новини или до нещата/хората, от които се интересуваме и да ги следваме. А и се смята за голямо предимство да се свързваме лично с любимите си хора. Освен за тези две неща, не използвам много социалните мрежи. Те не направляват моя живот. Хората трябва да знаят следното - това, което споделяте или пишете в социалните мрежи, дори и това, което не пишете, не променя много нещата. Най-малкото, не определя какви сте вие.

Твоят брак е любим на всички и се следи отблизо. Вие сте двойка с истинска енергия. Как я поддържате жива? Как можеш да допълниш един човек? Какво означава това за теб?
- Не знам дали мога да допълня един човек. Струва ми се, че да допълниш е „да бъдеш“. Може би на човек не би му стигнал живота, за да бъде. Как поддържаме връзката си жива: когато и да погледна в очите на моята съпруга, винаги нещо разцъфва в душата ми. Когато вдъхвам нейния аромат, хаосът вътре в мен намира смисъл. Всичко свързано с нея е много красиво. Никога не правя нещо, за да се случи или да се забележи. Това означава, че ако човек действа със сърцето си, така се получава, така се забелязва...

Разкажи ни за един свят, който не познаваме. Всъщност имаш ли хоби, за което ние не знаем? Как поддържаш заниманията си с него?
- Един ден си помислих: колко дни най-много мога да изкарам, без да чувам звуците на клаксоните, строежите и хората? Живеем в един от най-шумните градове в света. Не ме разбирайте погрешно, много съм доволен от града, в който живея, но понякога човек иска тишина. И за това е нужно да се отдалечи. С тези мисли, започнах да живея много повече заедно с природата, да правя дълги разходки, а след това и да къмпингувам. През последната година понякога със съпругата ми и кучетата, понякога съвсем сам къмпингувам с дни. Стана сериозно мое хоби и ми подейства много добре. Извън това се занимавам със спортна стрелба. Аз съм лицензиран състезател в дисциплината Трап. За мен това е едно много забавно хоби. Освен тях, имам хобита, които действат добре на духа на човек и са полезни. Според мен, хобито е ключът за това да се държиш за живота, да обичаш хората и да създаваш правилни взаимоотношения. Ето защо, свободното си време прекарвам с моето семейството и хобитата си.

Как точно се измерва това да бъдеш мъж в наши дни?
- Живеем в общество, е което мъжът доминира. В сравнение с жените, ние мъжете от детството си сме отглеждани по-свободно, дава ни се повече лично пространство. Вярвам, че това е най-големият проблем на страната ни. Тази вяра ме насърчава да бъда още по-добър човек. Тоест за мен вече няма жена/мъж, черно/бяло, вярващ/невярващ, има само „човек“. Ако поставим в центъра на всичко човека, ако живеем според неговите права и потребности, няма да има нужда от мерило и класификация. Това е моята гледна точка. 

Превод- Рени БГ. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Преобърната любов / Sevdam Alabora (2015) S01E01 TVRip XviD

Епизодите на " Чучулигата " с БГ АУДИО