"Двойно интервю" (21): Бурджу Бириджик и Биркан Сокуллу

Първото двойно интервю ще бъде с двама млади и изключително харесвани актьори, споделящи главните роли в един от най-гледаните сериали на KanalD през изминалия сезон "Песента на живота" (Hayat Sarkisi), а именно - Бурджу Бириджик и Биркан Сокуллу! Преди да започнем с интервюто, нека накратко се запознаем с техните биографии!
Бурджу Бириджик е родена на 4 май 1989 г. в малкото градче Елмалъ, област Анталия. В момента е на 27 години, зодия телец. Завършва университета по архитектура, но след това се ориентира към актьорската професия и започва като стажант в "Bornova Belediyesi Şehir Tiyatrosu". Там изиграва първите си роли в театъра. През 2007 г. за първи път стъпва на снимачна площадка, като изиграва малка роля в сериала на ShowTV "Maçolar". Следва участие в късометражния филм "Денят на земята" (Toprağın günlüğü), а през 2011 г. печели риалити-форматът на KanalD "Artiz Mektebi". По-късно през същата година участва за кратко във "Великолепният век" (Muhtesem Yuzyil), а през 2012-а и в "Майстор Кемал" (Ustura Kemal). През същата година се включва с по-голяма роля в сериала на ShowTV "Братя врагове" (Dusman Kardesler). Звездата ѝ обаче изгрява през 2013 г., когато се включва в "Обичай ме така" (Beni Boyle Sev) на TRT1, изпълнявайки ролята на Седа. През 2014-а пък става още по-популярна след участието си в младежкия проект на KanalD "Въпрос на чест" (Seref Meselesi). Най-успешната ѝ роля обаче е последната ѝ - тази на Хюлия в изключително успешния нов сериал на KanalD, започнал през февруари т. г. - "Песента на живота" (Hayat Sarkisi), който се завръща с нов втори сезон на есен. Преди дни Бурджу се омъжи за Емре Йеткин. 

Биркан Сокуллу е роден на 6 октомври 1985 г. в най-големия турски град Истанбул. В момента е на 30 години, зодия везни. Завършва университета "Maltepe Üniversitesi" със специалност "радио и телевизионни програми". Занимава се десет години професионално с баскетбол. През 2003-а участва на престижния моден конкурс "Best Model of Turkey", на който се класира на трето място. Актьорската си професия започва през 2008 г., когато изиграва поддържаща роля в младежкия хит "Ангели-пазители" (Melekler Korusun). По-късно през същата година се включва и в мелодрамата "Малки жени" (Kucuk Kadinlar). В края на дебютната за кариерата си година участва и в "Елиф" (Elif). Славата го спохожда през 2010 г., когато изиграва първата си главна роля - тази на Демир в тийн-хита "Малки тайни" (Kucuk Sirlar). През 2012-а следва отново главна роля, този път в "Пропаст" (Ucurum). Година по-късно, през 2013, се включва в историческия провал "Завоевателят" (Fatih). Половин година по-късно, през пролетта на 2014-а, пък изиграва ролята на Петро в друг исторически проект, който се провали - "С Русия в сърцето" (Kurt Seyit ve Sura). Последната му роля е тази на Керим в хита на KanalD "Песента на живота" (Hayat Sarkisi). Биркан имаше няколкогодишен брак с актрисата Аслъ Енвер, но двамата се разведоха и от началото на т. г. той има връзка с друга красавица - Беррак Тюзюндач.


Преди "Песента на живота" работили ли сте заедно?
Бурджу: Не, не сме работили никога заедно. Дори не се познавахме.


Когато се запознахте, какви бяха първите Ви впечатления един от друг?

Бурджу: Имах много лошо предчувствие, преди да се запознаем. Опасявах се, че като по-опитен и обигран от мен актьор, Биркан ще ме превъзхожда на снимачната площадка. Но когато го срещнах и когато се запознахме, всички лоши мисли в главата ми изчезнаха. Много си паснахме, моите първи впечатления от него оспориха очакванията ми.

Биркан: Бързо станахме близки един с друг. Срещнахме се една седмица преди началото на снимките. Говорихме си за героите ни и анализирахме предстоящите им действия. След това, когато заминахме за Берлин, имахме още по-голяма възможност да се опознаем и да свикнем един с друг.


Защо заминахте за Берлин?

Биркан: Заради снимките на сериала, там бяха заснети част от сцените, които зрителите ще видят в първите четири епизода.

Бурджу: В Берлин целият екип се климатизирахме и се опознахме, добре че снимахме и там.


Биркан, с какво се заминавахте след края на "С Русия в сърцето" и преди началото на "Песента на живота"?

Биркан: Отдадох се на почивка. Тъй като обичам да пътувам, обиколих доста европейски страни. В същото време прочетох доста сценарии, които ми бяха предложили. Не ми беше лесно да избера някой от тях. Когато прочетох сценария на "Песента на живота", истински му се насладих и се влюбих в него. Нашата сценаристка Махинур Ергюн свърши доста добра работа. Приех предложението за участие в сериала и започнахме!


Бурджу, а Вие какво правихте след края на "Въпрос на чест" и преди началото на "Песента на живота"?

Бурджу: Участвах във филма с Тюркан Дерия "По-далече, по-близко" (Çok Uzak Fazla Yakın). След това се отдадох на почивка. Аз съм малко усамотяваща се личност. Изминалото лято прекарах в Шри Ланка, далеч от всичко и всички. След това започнах да се снимам в "Песента на живота". 


Можете ли да разкриете повече за историята и героите в "Песента на живота"? Бурджу: Историята представя на какво е способно едно малко момиче, влюбило се като малко, в името на любовта след много години. Това мога да разкрия.


Какво прави това момиче заради любовта си?

Бурджу: О, много интересни неща. Хюлия още от малка показва силен и борбен характер. Както става ясно и от трейлърите към първи епизод, тя още от малка казва, че ще се омъжи за Керим и това, след години, наистина се случва. 


Това детска любов ли ще е? Как ще продължи след това?

Биркан: Бащите на нашите герои са били много близки приятели. Семейството на моя Керим е заможно, а това на Хюлия - бедно. Двамата ни бащи в един момент спират да контактуват и се отдалечават един от друг. Но след време, за да прекрати създалата се вражда между двамата, бащата на моя герой отива и предлага на този на Хюлия да ме омъжи за една от двете му дъщери. Човекът решава да даде по-голямата си дъщеря, но Хюлия прави така, че не кака ѝ, а тя се омъжва за Керим, но по много подъл начин. Керим и Хюлия се женят, след това вече зрителите ще видят както ще се случи. 


Колко години минават между първата среща на героите Ви като деца и сватбата?

Биркан: Около четиринадесет години.


Значи ще се разказва за договорен брак...

Биркан: Да, може да се каже. Моят герой Керим обаче е много свободолюбив и, както можете да се досетите, нещата няма да се случат по начина, по който са били планирани.


Приличате ли си с персонажите си?

Бурджу: По-скоро не, аз не си приличам с героинята ми. Хюлия си поставя цели и е готова на всичко, за да ги осъществи. Една от целите ѝ е именно Керим. Аз не съм такава, оставям се на течението на живота да ме води и не обичам да си правя планове. Хюлия би водила война с всички средства, дори наранявайки най-близките си хора. Тя е изключително интересен персонаж, който зрителите хем ще обичат, хем ще мразят.

Биркан: И аз се различавам от моя герой. Но също като него, аз обичам и се стремя да търся по-различен смисъл на нещата, да намирам по-дълбокото им значение, което не се вижда лесно. И аз като него анализирам всеки символ, свързвам го по някакъв начин с нещо. Но като актьор съм създал механизъм, чрез който се разграничавам от героите ми и не позволявам да се слея с тях, дори и много да си приличаме.


Биркан, ако в живота срещнете момиче като Хюлия, какво ще направите?

Биркан: Аз, също като героя ми Керим, съм свободолюбив и най-вероятно ще постъпя точно като него и няма да се дам така лесно.


Бурджу, изпълнихте заглавната песен към сериала. Как се случи?

Бурджу: Беше много интересно за мен. Митхат Джан Йозер е автор на музиката. В една от сцените в първи епизод пеех на Керим, на нея присъстваше Митхат, след това ме привика, каза ми, че гласът ми много му харесва и му предложи именно аз да изпълня неговата песен. Аз се притесних, че не всички ще харесат гласа ми като нашия композитор, но въпреки това приех предложението му. В същия ден, в който я записах, в студиото беше и Сезен Аксу, тя ми вдъхна много кураж и благодарение на нейната подкрепа се справих, може би.

Биркан: Аз пък бих казал, че вече сме 2016 г. и че благодарение на напредналите технологии от всеки могат да направят певец! *смее се*





Бурджу, дядо Ви е гледал само два от Вашите сериали. Ако беше жив и имаше възможността да гледа "Песента на живота", какво според Вас би Ви казал?

Бурджу: Би се разплакал, може би! Докато ме гледаше по телевизията, дядо ми постоянно ме целуваше и ми се радваше. 


Биркан, как е Вашето семейство?

Биркан: Добре е. Сестра ми например наскоро започна да се занимава с пилатес и дори страна инструктор. 


Биркан, преди сте се заминавал с баскетбол...

Биркан: Да, така е. Започнах още от осемгодишен и продължих до осемнадесет, общо десет години. За този период от време станах професионален баскетболист. Мечтаех това да бъде моята професия, но животът с времето ми показа друго. В един момент трябваше да избирам между детската - да стана баскетболист, и настоящата си мечта - да стана актьор. Както всички знаят, избрах втората.


С коя холивудска звезда мечтаете да си партнирате?

Биркан: След като разбрах какъв талант притежава Бурджу, бих се отказал от партньорство с всяка друга актриса. Иначе много харесвам Дженифър Лаурънс.

Бурджу: Аз пък бих си партнирала с Джуд Лоу.


Притеснявате ли се относно рейтингите, които ще постигне "Песента на живота"?

Биркан: Не се интересувам от тези неща. За мен е важно да пресъздам образа си по възможно най-добрия начин, екипът ни да е единен и всички заедно да си свършим работата. Това са търговски неща, а все пак ние, актьорите, не сме търговци. По този въпрос имаме много добри мениджъри.


Бурджу, когато пристигнахте от малкия Ви роден град в големия Истанбул, как се чувствахте?

Бурджу: Когато дойдох да живея в Истанбул, бях на двадесет години. Мислех, че всичко, което ми се случва, е някаква магия, беше като сън. Когато човек е свикнал с начина на живот в малкия град, не му е толкова трудно да се приспособи към този в големия. По-сложно е обратното. Моят живот е малък.


Кои са най-близките Ви приятели в актьорската област?

Биркан: Със Салих Бадемджи сме много близки приятели. Другите са Ушан Чакър, Фарах Зейнеб Абдуллах, Бурак Ямантюрк, Кадир Доулу и Йозге Йозпиринчи. 

Бурджу: Аз нямам много приятели в тази област. По-близка приятелка съм с колежките ми от "Обичай ме така" (Beni Boyle Sev) Зейнеп Чамджъ и Бурджу Алтън.


Какво правите, когато сте с приятелите си?

Биркан: С Ушан Чакър обичаме да играем на шах. Иначе се забавляваме още с игри на PlayStation. А с една част от приятелите ми играем любителски баскетбол.

Бурджу: Настолните игри са ни любими, винаги намираме и купуваме нови. Но най-любимата ни е Монополи. 


Гледате ли някой от сериалите в Турция?  
Биркан: Към момента не. Едните, които се провалят, са прекалено кратки, а тези, които успяват, пък стават много дълги, а това е проблем според мен.

Бурджу: И аз в момента не гледам сериали.


Кои са любимите Ви актьори?

Биркан: Шенер Шен, Халюк Билгинер и Четин Текиндор.

Бурджу: Чаалар Чорумлу. Други любимци са ми Енис Аръкан и Йозге Йозпиринчи. 
Източник-  http://www.serialiofbg.eu/2016/08/blog-post_4.html

Коментари

Популярни публикации от този блог

Преобърната любов / Sevdam Alabora (2015) S01E01 TVRip XviD

Епизодите на " Чучулигата " с БГ АУДИО