Арда Туран говори за Синем Кобал

По време на пресконференция за реклама с участието на Арда Туран и френския модел Camille Desbos’la е говорил за Синем Кобал и раздялата им.
„ Има неща, които искам да запомня “преди въпроса....














„ Не“ е отговорът след като разбрах, че Синем е старата ми любов и ми отне много време. 

















Продължението „ Не, брат! Клюка е, че излизам с други жени “ .

















„ Но съм неутрален за другия въпрос. Тя е бившата ми приятелка“ .

















„Споменът за нея, само това ми остана “, каза той.

















Арда Туран- „ твърде много обсъждаха любовта ми със Синем“







































Източник: http://gecce.com/magazin/foto-galeri/arda-turan-beni-eskilerle-anmayin?p=1

Коментари

Популярни публикации от този блог

Преобърната любов / Sevdam Alabora (2015) S01E01 TVRip XviD

Епизодите на " Чучулигата " с БГ АУДИО